1. ראשי
  2. בלוג
  3. Yogome, סטארט-אפ מקסיקני שמייצר משחקים חינוכיים לילדים, גייסה 6.6 מיליון דולר במימון מסדרה A

Yogome, סטארט-אפ מקסיקני שמייצר משחקים חינוכיים לילדים, גייסה 6.6 מיליון דולר במימון מסדרה A

Yogome, סטארט-אפ מקסיקני שמייצר משחקים חינוכיים לילדים

חברת סטארט אפ מקסיקנית המייצרת משחקים חינוכיים Yogome גייסה 6.6 מיליון דולר. את הסבב היא VC Seaya Ventures הספרדית, בהשתתפות Variv Capital ו-Endeavour Catalyst. החברה גייסה בעבר 3.2 מיליון דולר במימון סיד והיא נתמכת גם על ידי 500 סטארט-אפים. עם המימון החדש, Yogome מתכננת להמשיך ולהרחיב את הצוות והיצע המוצרים שלה. החברה גם תשתמש בכספים כדי להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ולהתרחב לשווקים חדשים.

יוגומה, שנוסדה בשנת 2012, יוצרת משחקים חינוכיים המלמדים ילדים את מתמטיקה, מדעים ונושאים אחרים. המשחקים נועדו להיות מבדרים וגם חינוכיים, וזמינים באנגלית ובספרדית. יוגומה הורדה יותר מ-10 מיליון פעמים, והיא משמשת ילדים ביותר מ-180 מדינות. החברה זכתה במספר פרסים, כולל פרס בחירת ההורים ופרס Bologna Ragazzi Digital.

"התחלנו את Yogome כי אנחנו מאמינים שחינוך צריך להיות כיף", אמר מנולו דיאז, מייסד שותף ומנכ"ל Yogome, בהצהרה. "עם המשחקים שלנו, ילדים יכולים ללמוד בזמן שהם משחקים. אנו שמחים לקבל את התמיכה של Seaya Ventures ו-Variv Capital בעודנו ממשיכים במשימתנו להפוך את הלמידה למהנה לילדים בכל רחבי העולם".

לגרום לילדים ל"מכור" גם למודל ההכנסות מבוסס המנויים של Yogome. האפליקציה של הסטארטאפ ניתנת להורדה בחינם ומגיעה עם 25 קרדיטים המאפשרים שעתיים זמן משחק. כדי להמשיך, ההורים מתבקשים לבחור מנוי חודשי או שנתי המספק גישה בלתי מוגבלת לתכנית הלימודים מבוססת המשחק המכסה 8 מקצועות שונים (ממתמטיקה דרך קידוד לבריאות), הזמינים ב-4 שפות שונות. יש גם לוח מחוונים להורה נפרד מאפליקציית המשחקים המיני.

Yogome היא רק אחת מבין חברות רבות שמשתמשות במשחקים כדי ללמד ילדים. אחרים כוללים את Duolingo, המשתמשת ב-gamification כדי ללמד מיומנויות שפה, ואת אפליקציית האוריינות Reading Eggs.

שוק המשחקים החינוכיים צפוי להגיע ל-107 מיליארד דולר עד 2023, על פי דו"ח של אנליסטים בתעשייה העולמית. ועם הפופולריות הגוברת של טאבלטים וסמארטפונים, יש הזדמנות גדולה לחברות כמו Yogome להגיע ליותר ילדים עם המשחקים שלהם.

כמו יוגומה, גם LeapLearner משתמשת במשחקים כבסיס ללימודי תוכנה. ליפלורנר מלמדת ילדים בגילאים 6 עד 14 לתכנת בסביבת Scratch, Python ועוד.

טגיות: , , , , , , ,
הפוסט הקודם
מועדות הבנות המחליטות – מישל באק: יו"ר הדירקטוריון והמנכ"לית של Hershey
הפוסט הבא
רובוטים הם העתיד! מדריך לרכישת ערכות רובוט